Gasesc televizorul foarte educational. De fiecare data cand cineva da drumul la televizor, ma duc in cealalta camera si citesc o carte‘ – Groucho Marx

Traim intr-o era care ne tine, prin definitie, ocupati. Ca niste facebook-isti ce suntem, nu trece o zi fara sa ne impartasim gandurile in 160 de caractere sau mai putin, fara sa ne fotografiem mancarea , catelul, pisica fara notificari, like-uri sau share-uri, fara sa rasfoim prin emailuri, stiri sau feed-uri, fara Angry Birds, sau alte joculete online, fara sa ne verificam nu stiu ce ferme sau plante virtuale carora le-am inchiriat casa virtuale. Pare o nebunie nu?

Sunt total de acord, ca rolul tehnologiei in viata cotidiana este o tema fumana demult, dar nu puteti sa nu imi dati dreptate cand va spun ca, avand atatea tentatii si un acces la informatii atat de la indemana, este foarte usor sa spunem unei carti “iarta-ma, nu acum“.

Prin alte parti, pentru a le aminti oamenilor ca cititul face bine sanatatii mintale (si nu numai) editurile sau librariile dau mana cu oamenii de publicitate si concept reclame prin care incerca sa ii ajute pe oameni sa redescopere placerea cititului. Si, cum sta bine unei carti, reclamele sunt una mai creativa decat cealalta.
Pe cand asta si la noi; sa vedem la tv reclame bine facute la carti, nu numai la tigai, si alte rahaturi care nu fac decat sa iti umple matul nu si mintea?